lördag 9 januari 2010

Träna etc.

Det är skittråkigt! Men nu ska jag iaf försöka ligga i och köra hårt ett tag. Får se om jag går så långt som att köpa ett träningskort på friskis eller något annat ställe.

Ska börja jobba igen. Blir fram till början på mars som kock. Eller kock och kock, thai-matsmästare kan vi kalla det. Får se vad länge det tar innan jag blir galen på skiten.

Har fått för mig att jag vill flytta också. Söker lite lägenheter, och kanske eventuellt får en på rud. Det trevliga med rud är att många jag käner bor där, då har man ju alltid nån man kan gå över till och hälsa på etc.

Vet inte om det är nån vinterdeppression som jag har kommit in i, men jag känner mig bara allmänt nere just nu. Jag känner att jag inte riktigt passar in nånstans för tillfället, att jag inte fyller nån funktion i livet. Får väl skaffa mig nåt eller nån att bry mig om mer än mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar